Jag döpte den till Hjärter Dam!

Den här designen har också funnits i mitt huvud ett tag. Inspirerad av nån Daladräckt som jag sett. Lite folklore, alltså.

Jag har inte alltid tålamod att skissa, provsticka och beräkna i minsta detalj, så jag blir otroligt lycklig när det blir som jag hoppats. Det blev det den här gången.

Det är inte mycket här i livet, nuförtiden, som gör mig så lycklig. Det sprudlar och jag vet nästan inte vad jag skall göra med all energi som kommer. Är nog definitivt helt såld på det här med att sticka. Länge sedan jag kännt mig så nöjd med livet.

Visst, jag har mina bakslagsdagar när jag oroar mig för att ingen vill köpa mina kläder men just idag känns det som om det kommer att lösa sig. På ett eller annat sätt.

Hjärter Dam- Jackan är jag supernöjd med,

Om firmamargaretlundvang

Jag föddes nästen med en stickning i händerna. Hela mitt liv har jag stickat. Nu gör jag det på heltid och tycker att livet är precis så underbart som det kan vara när allt fallit på plats. Jag gör för det mesta egen design och är ödmjukt tacksam när någon tycker om det jag gör och handlar av mig.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

